Wednesday, March 7, 2012

harap bersabar.....

Hari ini saye nk ceritakan pasal kawan rapat sayalah.(dikira best friend jugalah).
dia nie sebenarnya pandai,,tetapi dia nie taknak tunjukkn yg dia tu pandai.(merendah dirilah).tapi dia nie 
saye tak suka kalau dia ,,bila depan cikgu kan ,dia diam membisu je,,bila cikgu dah keluar dari kelas.
nak tahu apa dia buat,,dia membebel2  macam bontot ayam......
oklah nampaknye saye tak boleh mengutuk orang banyak2.kesian kan......
oklah sampai di sini sahajalah ye,,
BYE,,,,,,

takut....

salam semua....
hah,, hari ini saye nk ceritakan kisah keputusan peperiksaan saye yg tidak lama lagi akan keluar.
sungguh menggerikan,,,,,apabila cikgu handak sebut siapa yg tidak lulus,,,kami berasa sungguh takut.
tak patut kan,,,,,,,
oklah saye nk off nie,,
bye,,,,,and good luck....

Tuesday, February 28, 2012

penat .....

salam semua ,,,,,sejak naik sekaolah nie.dah takde masa nak buka blog.maklumlah nanti ada periksa,, kena lah buat betul2 kan......        bila dah masuk darjah 5 nie,,jadual padat.nk tahu ape yg padatnye,,yelah ,balik daripada sekolah kena pergi tusyen,,balik tusyen pergi sekolah balik ada latihan bola baling.orang nak pandai kenalah banyak bersabar kan.malam pergi kelas mengaji kat jaazim.sabtu  ada tusyen komon dan hari ahad ada tusyen bahasa arab....erm,,banyakkan ,, tak patut tak patut.....oklah geng nk off nie,nk gi belajar ....esok kan periksa ,,nanti gagal susah pulak kan......                bye.......